Avui he tingut el privilegi de participar en la celebració del 12è aniversari de la Penya Blaugrana La Pulga, amb la compañía de la Federació de Penyes Barcelonistes del Baix Llobregat.
Un moment realment especial, càlid, proper i ple d’orgull blaugrana.
Però també ha estat una oportunitat per escoltar.
He sentit les vostres preocupacions: la manca de respostes a moltes de les preguntes que es van formular durant l’Assemblea, la inquietud pel rumb del Club i la preocupació genuïna per la seva situació actual.
Gràcies per la vostra sinceritat, pel vostre temps i pel compromís que manteniu amb aquest Club.
El Barça necessita aquesta energia, aquesta passió i aquesta manera d’entendre’l des de la base.



