Dissabte vaig compartir una trobada molt especial amb membres de la Federació de Penyes de les Terres de l’Ebre.
El que vaig sentir em va commoure: frustració, amor, preocupació… i també esperança.
Molts comparteixen la sensació que el club s’ha anat allunyant de la seva gent, i el desig de tornar-lo a les seves arrels és molt viu.
Les penyes són el cor viu del Barça. Representen la passió i la connexió que mai s’hauria de perdre.
Gràcies de tot cor per l’acollida i per parlar amb tanta sinceritat.
Tots volem un Barça que torni a servir la seva gent i que protegeixi el seu esperit per a les generacions futures.