Publicat el 25 octubre 2025

Trobada amb la Federació de Penyes de les Terres de l’Ebre

Dissabte vaig compartir una trobada molt especial amb membres de la Federació de Penyes de les Terres de l’Ebre.

El que vaig sentir em va commoure: frustració, amor, preocupació… i també esperança.

Molts comparteixen la sensació que el club s’ha anat allunyant de la seva gent, i el desig de tornar-lo a les seves arrels és molt viu.

Les penyes són el cor viu del Barça. Representen la passió i la connexió que mai s’hauria de perdre.

Gràcies de tot cor per l’acollida i per parlar amb tanta sinceritat.

Tots volem un Barça que torni a servir la seva gent i que protegeixi el seu esperit per a les generacions futures.